RobertiouZ Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 (endret) 28 bak og 25 fremme. Stikker en del ut. Derfor må jeg ha smale dekk. Fulgte ikke med bolter, nei. (Ps: er ikke fremfelg på det ene bildet) Endret April 19, 2015 av RobertiouZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Tror jeg må begynne å ta bilder andre veien, hehe.. pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Wow, meget tøff bil. Vurderte faktisk den bilen før jeg kjøpte min, men var litt for langt unna å dra for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Takk for det! Er meget fornøyd. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Pen bil og spennende planer! Følger med [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Takker! Legger ut en del bilder på insta om noen er keen på å følge @ robertjahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Får hive med meg på instaen også da! bare ikke glem å legg ut bildene her også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Noen som har tips til hvilken senk jeg burde gå for? Ødelegger jeg komforten totalt om jeg går for coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Noen som har tips til hvilken senk jeg burde gå for? Ødelegger jeg komforten totalt om jeg går for coilovers?Ja skal du få denne lav nok må du ha coilovers, eventuelt luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Ja skal du få denne lav nok må du ha coilovers, eventuelt luft. Hvordan er komforten i din med coilovers? Ble den veldig sensitiv på ujevn vei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Hvordan er komforten i din med coilovers? Ble den veldig sensitiv på ujevn vei eller?Jeg synes komforten er god til å være såpass lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 (endret) Høres bra ut! Regner jo med at jeg mister en del komfort, men man må vel lide litt for skjønnheten.. Så tror jeg prøver med AP setter til Parts and Retards.Hva mener folk om takfarge? Beholde det hvitt eller foliere blank svart? Endret April 22, 2015 av RobertiouZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2015 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Pent! Litt senk nå så blir dette perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå