Freakshow Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 flott at du er igang med oppdatering igjen! hvorfor/hvordan skal du flytte bagasjeroms veggen?
Michaelw Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) flott at du er igang med oppdatering igjen! hvorfor/hvordan skal du flytte bagasjeroms veggen? Ja, deilig å få gjort noe igjen Den skal bli flyttet fordi bagasjerommet må være væsketett inn mot coupèn pga fuelcell, så for ikke bare å tette alle hull som er i veggen fra før (som også gjør det vanskelig å komme til dempertårn bak) så flytter jeg den bakover blir lettere å komme til dempertårn nå som de står i coupèn, og lettere å sveise buret på tårna også blir det jo myye mer cleant! Håper jeg. I morgen begynner jeg å lage veggen, i dag fikk jeg kappet mer, skrapt litt asfaltmatter + litt div Mvh Michael Endret Januar 16, 2016 av Michaelw
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 åja!!! sånns sett ja! ja da hørtes det ikke ut som en dum ide! ^^
Michaelw Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 åja!!! sånns sett ja! ja da hørtes det ikke ut som en dum ide! ^^ Hehe nei også tror jeg det kommer til å se litt bedre ut også I dag har jeg sittet å laget en mal av veggen. Det tok laaaang tid, men når jeg var ferdig med den så passet den mer eller mindre 100% på første forsøk! Kjempefornøyd Malen på venstre side Sveiset inn en plate som tetter noen hull mot bagasjerommet Malene ferdig, oppmerking for tur Grei passform Da blir den lettere å sveise inn I morgen blir det da sveising av gulv og vegg, flytte ledningsnettet til baklys og så tilslutt, lakke litt så det ikke begynner å ruste før jeg får sendt bilen til hellakkering god natt/morgen ! Mvh Michael BmwDieselPower og Freakshow reagerte på dette 2
Michaelw Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Skrevet Januar 18, 2016 Dagen ble jo laaaang i dag også [emoji28] ting tar alltid myye lengere tid enn planlagt. Men kom i mål med dagens gjøremål! Tettet igjen et par "hull" etter reservehjulsbrønnen Flyttet ledningsnettet til baklys så de ikke går igjennom bagasjeromsveggen, så nå går det inn ved dempertårn Ferdig sveiset og grunnet Og lakkert hvitt. Klokka begynte å bli litt for mye når jeg holdt på, så ble "litt" overivrig med lakkboksen.. Derfor begynte det dessverre å renne. For ikke snakke om skillene, men det skal jo lakkeres skikkelig senere Iløpet av uka skal jeg få knekt til plata som skal ligge på hattehylla så bagasjerommet blir ferdig "væsketett" Endelig går det sakte men sikkert fremover igjen ! Mvh Michael
BmwDieselPower Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Skal si du står på[emoji4][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Michaelw reagerte på dette 1
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Røddig skal snart gjøre samme jobben i bagasjen på banebilen min og e30 s50 Michaelw reagerte på dette 1
Michaelw Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Skrevet Januar 18, 2016 Røddig skal snart gjøre samme jobben i bagasjen på banebilen min og e30 s50 Blir jo fint, men dægen for en jobb [emoji28] Kult! Har du tråd? Mvh Michael
Paugen92 Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Her har det jammen meg skjedd ting ja! Går fort i svingene nå, bra jobba
Michaelw Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Skrevet Januar 20, 2016 Jo takk Blir jobbing igjen til helgen, denne uka blir det for mye jobbing på jobben [emoji12] Mvh Michael
Michaelw Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Skrevet Januar 23, 2016 Hva syns dere? Jeg skal ha bensinrør igjennom coupèen, på passasjersiden. Har jeg det slik i bagasjen får jeg både vekten av meg og bensintanken på sjaførsiden, men bensinrør går rettest mulig og ser best ut da det kommer ut fra catchtank også fremover Har jeg det slik blir det mer krøll i rør men ser for meg en bedre vektfordeling når jeg kjører alene.. Der svarte jeg egentlig på mitt eget spørsmål.. Function before fashion [emoji23] Mvh Michael
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå