Paugen92 Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Hvordan var BC coilovers? Har liggenes jeg også som snart skal på bilen
Michaelw Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Skrevet Mai 6, 2015 Hvordan var BC coilovers? Har liggenes jeg også som snart skal på bilen Har ikke testet bilen eller tatt 4hjuls kontroll etter at jeg monterte så det gjenstår å se men tror de er alle tiders i forhold til pris Mvh Michael
Michaelw Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Skrevet Mai 10, 2015 Ikke gjort stort i helgen men har sveiset ferdig det siste i kanalen, og slipt vekk overflaterust osv i døråpninger osv værtfall Deretter var det ovatrol og grunning. Sto på ovatrol boksen at den fint kunne blandes med grunning, men har en stygg mistanke om at den ikke gikk så godt sammen med bengalakken.. Håper det blir bra, men det gjenstår og se.. Tilslutt så la jeg på gul film på lyktene. Syns ikke det passer så godt til fargen på bilen, men når hellakkering er i boks så vil det bli konge På tide og få igang bensinsystemet igjen også, frustrerende og taue bilen inn og ut vær gang jeg skal jobbe på den forøvrig et prosjekt i segselv det og jekke opp laav bil med lastebil jekk Mvh Michael
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Dette blir så bra så, flott at du står på Hvilken farge blir den hellakkert i?
Michaelw Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Skrevet Mai 10, 2015 Dette blir så bra så, flott at du står på Hvilken farge blir den hellakkert i? Godt du har trua ! Hvit innvendig/utvendig med gullfarget bur, og gull nederst på fangere + sideskjørt er planen Mvh Michael
Paugen92 Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Ser bra ut den sveisinga di skulle lært meg å sveist selv.. Har mig på jobb så blir nok prøvd, kan der liksom men blir ikke fint men jeg brukte owatrol og bengalack(blandet med arcanol) og det funket fint for meg
Michaelw Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Ser bra ut den sveisinga di skulle lært meg å sveist selv.. Har mig på jobb så blir nok prøvd, kan der liksom men blir ikke fint men jeg brukte owatrol og bengalack(blandet med arcanol) og det funket fint for meg Hehe, begynner og hjelpe på. Det jeg sveisa under bilen er det hittil beste. Selvfølgelig ser man ikke det.. [emoji12]Når jeg kom inn i dag tidlig hadde det ikke tørket, men etter jobb var det tørt nok til at jeg kunne male et nytt strøk ) La på et nytt lag med benga grunning, og i morgen blir det et lag bengalakk. Gikk tom for arbeid siden jeg ikke tok med noe verktøy, så da ble det vaskedag og dekkbytte av brukisen istedenfor heiv på gulfilm i samme slengen for å ha noe og gjøre.. Så ikkje bra ut [emoji12] Deilig og ha en vrakpantbil det ikke er så farlig med [emoji108] Endret Mai 11, 2015 av Michaelw hermanoo90 reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Er godt å ha en bruksbil som det er "så som så" med. At det ikke er så farlig om man får en ripe/bulk osv. Synes dette gjelder biler mellom 0-20 000kr. Min golf 3 1997 1.6 bensin kjøpte jeg for 16 000kr og har nå hatt den over 3 år, og med den er det samme følelsen slik du beskriver =)
Michaelw Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Skrevet Mai 12, 2015 Er godt å ha en bruksbil som det er "så som så" med. At det ikke er så farlig om man får en ripe/bulk osv. Synes dette gjelder biler mellom 0-20 000kr. Min golf 3 1997 1.6 bensin kjøpte jeg for 16 000kr og har nå hatt den over 3 år, og med den er det samme følelsen slik du beskriver =) Hehe, helt enig. Kjøpte bilen for 5000kr, ble rygga på for et par uker siden. Ble igrunn kjempeglad, da det endte med at bilen har kostet meg 3000kr når karen dro ) fikk en liten bulk og noen riper i døra. Hehe [emoji12] Mvh Michael
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 Haha sweet! Du er i nord nå regner jeg med, hvor lenge blir du der oppe? Skal du på E30meet i år?
Michaelw Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Skrevet Mai 12, 2015 Haha sweet! Du er i nord nå regner jeg med, hvor lenge blir du der oppe? Skal du på E30meet i år? Jeg er i nord ja kommer hjem på torsdag morgen. Hvor lenge jeg skal jobbe her er veldig usikkert. Kontrakten går ut i 2016 men begynner å bli veldig klar for og flytte sørover igjen! Tviler på at jeg har noen bil å bruke så det spørs om jeg kommer i år, men neste år kommer jeg garantert! [emoji108]
Michaelw Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Skrevet Mai 23, 2015 Drevet med mye ting som ikke er verdt så mye posting i det siste.. Meen poster alikavel Sveiset div rust, funnet mer rust, slipt litt rust og funnet enda mer rust Vasket litt inni hjulbuene så jeg får malt alt sort Før skikkelig skrubbe vask Og etter Malt forran på høyre side, og sveiset et hull som var der. Den plata var vanskelig og lage på grunn av vinkelen i hjulbuen.. Fått spacere og studs fra Manton Racing også Blir bra Slipt over det jeg har funnet av rust i hjulbuene bak, må sveise litt også. Fant også ut at jeg må ha begge kanalene bak nye når jeg begynte med skrutrekkeren.. Faaak Meen, nå skal resten av hjulbuene males innvendig så tar jeg sommerferie Kanaler og resten av stålet til bur, dasjbord, dørtrekk, hattehylle osv, bestilles så jeg har det når jeg kommer opp igjen etter ferien Mvh Michael Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 Jeg liker sånne små updaten som disse ^^ gjør tråden mere interessang p lese Foresten når du vaska hjulhus hva brukte du? Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 (endret) dobbelpost Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 24, 2015 av Freakshow
Michaelw Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Skrevet Mai 24, 2015 Jeg liker sånne små updaten som disse ^^ gjør tråden mere interessang p lese Foresten når du vaska hjulhus hva brukte du? Sent from my iPhone using Tapatalk Det er bra Maaaasse avfetting, stålbørste, brannslange og sparkelspade da fikk jeg sakte men sikkert bort det meste Mvh Michael
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå