ahj Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Har en helt ny, umontert og ulakkert Msport frontfanger til facelift E90 og E91. Den har hull for lyktespyling. Selges for 3200,- Ny pris hos koed er 6200,- Kan være behjelpelig med lakkering, men da påkommer ekstra kostnader. Ta kontakt for en hyggelig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Søndags bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoorkiss Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Intrs, har du noe nr, facebook? etc jeg kan kontakte deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Intrs, har du noe nr, facebook? etc jeg kan kontakte deg på? Send meg en PM på det så får du det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 solgt fangern enda? er det bare plugg and play bare må lakes er den orginal type eller slikk ræl plast:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 solgt fangern enda? er det bare plugg and play bare må lakes er den orginal type eller slikk ræl plast:P Ikke solgt. Orginal fanger ikke replika drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 den passer stasjonsvogn og 05 model? spredere jeg må få tak i da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 den passer stasjonsvogn og 05 model? spredere jeg må få tak i da eller? Hvis du skal ha på pre facelift må du bytte til facelift panser også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 så jeg må ha nytt panser på min da mener du ?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 så jeg må ha nytt panser på min da mener du ?:/ Ja, for å få det til passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Det passer uten også, men om det ser fint ut er en annen ting ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlstrøm Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Solgt? Pris ferdig lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå