nicolaib Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Fikk meg en overraskelse i posten i dag! M5 LCI Performance grillen var ankommet mye tidligere enn jeg antok fra Tyskland. Måtte selvfølgelig montere den fortest mulig Slenger ved et par bilder av resultatet: Sent from my iPhone using Tapatalk Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Fil bil! Du sparer ikke på modifikasjonene akkurat nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Fil bil! Du sparer ikke på modifikasjonene akkurat Takk for det! Meget lekker den 4-serien din også! Sent from my iPhone using Tapatalk HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Pent! Hva slags teip brukte du? nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Pent! Hva slags teip brukte du? Brukte denne Usikker hvor den er kjøpt! Men 3M har mye bra vet jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 (endret) Oppholdsvær og endelig tørre veier i dag, så benyttet anledningen til å spyle av bilen Utrolig hvor lett skiten forsvinner når bilen har blitt skikkelig vokset! Gleder meg til sommer og flere dager med helt tørre og fine veier Knipsa noen bilder med mobilen: Ikke lenge til lakkering av bremsecalipere og montering av senkefjærer Sent from my iPhone using Tapatalk Endret April 24, 2015 av nicolaib Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 utrolig pen bil du bør også foliere det nederste feltet på sidespeilene dine i blank sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 utrolig pen bil du bør også foliere det nederste feltet på sidespeilene dine i blank sort Tusen takk for det! Det er noe som står på listen min, forhåpentligvis blir det ikke lenge til Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Bilen vasket og klargjort for lagring i 4 uker mens jeg er borte på jobb! Gleder meg til å få på 30mm senk og lakkere bremsecalipere i mørk RS-blå når jeg er tilbake [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Meget oppegående Følger! nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Kjempefin bil Liker det du gjør med den, særlig at du folierte de blanke listene på dørhåndtakene. Liker ikke kombo hvit bil og sølv detaljer. nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 (endret) Tusen takk! Likte heller ikke alle krom- og sølvdetaljer kombinert med hvit bil. Så dette var 1. prioritet å få bort Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 3, 2015 av nicolaib Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Har vært så uheldig å mistet M-emblemet på M5 LCI Performance-grillen.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ny? Link? Med samme passform selvfølgelig.. Har prøvd å googlet litt, men de jeg har funnet er alt for store, og siden jeg ikke har emblemet her så får jeg ikke tatt noen mål.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Du får kjøpt M5-merket separat hos Bavaria. nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 (endret) 51148060400 BMW Originaldel: EMBLEM -M5- Jeg betalte kr 287 + mva hos Jæger i Bergen. Endret Mai 6, 2015 av Jan Huus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå