nicolaib Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Måtte de fjerne lagringsboksen i bagasjerommet? Nei, det gjorde de ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Meget pen F10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Meget pen F10 Takk for det! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 (endret) Fikk igjen bilen fra Bavaria i dag, så nå er den nærmest komplett modifisert etter min mening.. Oppsummering av det som er gjort med bilen på side 1 i denne forumtråden Fikk tatt noen bilder med mobilen nede ved fjøra i vakre Tomrefjorden i kveld: Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Juni 2, 2015 av nicolaib Bimmer fan, Walkabout og ///M3 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Nydelig! nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Den eksosen så helt perfekt ut på 5-serien as! nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Har i dag vært i Bud på BMW-treff i regi GS Bildeler. En topp dag med myye gromt å se! Blant annet Joachim Waagaard med sin ombygde M4 (chevrolet V8 motor) og en F10 M5 kompressor var tilstede. Bilen min klarte å snike seg med i nettavisa også: Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Juni 26, 2015 av nicolaib Fahad og Jan Christian Huus reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Slenger ut et stemningsbilde fra Ulsteinvik i kveld [emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk ///M3, Bimmer fan og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Bilen din ser veldig bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Bilen din ser veldig bra ut nå Takk for det! [emoji4] Du må si i fra om du er oppe i Ålesund/Molde området en gang, slik at jeg får sett litt på M5'en din [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Meget flott Var i Ålesund i helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Takk for det! [emoji4] Du må si i fra om du er oppe i Ålesund/Molde området en gang, slik at jeg får sett litt på M5'en din [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk Skal si ifra jeg vettu nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå