Gå til innhold

Bakhjul står lenger bak e39

e 39 touring
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E39 touring der høyre bakhjul er litt lengre bak en det andre.7 mm fra forhjul til bakhjul i forskjell.Har skiftet traversforinger og alle lenkearmer foringer i bakstilling for et par år siden,men var sånn billig Ebay sett..4 hjulskontroll ble tatt etterpå,alt var i orden da..er det knirkeforinga som er gåen igjen? antispinn slår og inn ved pådrag i sving..bakparten styrer litt sjøl føles det..hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delene var fra NK,er vel sbs det..var ikke det billigste settet jeg kjøpte,hvis du tenker på de Kina greiene.finner ikke noe slark heller,knirkeforinga er jo ikke lett å kjenne om det er litt slark i..er og kjørt veldig lite siden det ble skifta..ca.20000-25000km

Kan justeringa på broen ha forandret seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var traversforingene jeg tenkte på ja. De 4 store. Nei der er jo ikke nor justering men forsto det sånn du kanskje trodde det var der det var vridd eller noe.. :)

Kan jo være at nye deler setter seg litt etter noen år, og blir slitt, og da vil vel hjulstillinga forandres .. :) Jeg bytts også alt for et par år siden, bortsett fra de 4 store. Tenkte å bytte knirkeforing nå igjen, bare for og ha gjort det. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...