Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fått forespeilet meg en oljelekasje i fra turbo. Har også eksoslekasje i fra manifolden.

Så.. Bmw verkstedet ville ha 27.000.- for deler. Ikke fått noe pris på jobben.

Det jeg da lurer på er om det er en kurrant jobb å gjøre selv eller om det er en hestejobb. Noen som vet om ett sted å handle støpejerns manifold og turbo som ikke koster 27.000.-?

Takker for svar. :)

Sent from the future.

Skrevet (endret)

Får kjøpt det i støpejern på ebay veit jeg fra england feks. 

Faren min gjorde det når den gamle var gåen på hans e61. Husker ikke helt pris i huet, men skilte værtfall en del i forhold til norske priser  :)

Turbo må nesten noen andre svare på

Endret av vegard89
Skrevet

Ville _ikke_ brukt den støpejernsmanifold. De som står på originalt er meget bra utformet (dog ja, de kan sprekke). Den versjonen som selges nå skal være utbedret av bmw. 

Grei jobb om du har tilgang på løftebukk eller godt pågangsmot. 

Skrevet

Ok. Ville dere plugget egr, swirlflaps og byttet ut dpf med rør i samme slengen? Må det da programeres noe?

Jævlig uten løftebukk? Hva med å sette bilen på bukker å bruke en slik "hore" som det kalles. :)

Sent from the future.

Skrevet

Jeg har brukt støpejern, fungerer helt gull og er kvitt problemet og i fremtiden!

Skaffer både turboen og manifoilden til langt rimligere en det de skal ha. Send meg en PM

Skrevet

Bare pass på å få med riktig turbo. Byttet på min E91, og da fikk jeg tilbud på en ny turbo til bilen som skulle være riktig for kun 9000,-, men den manglet den elektriskt styringen av wg. Vet ikke om det er det på E61`n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...