PenguiN- Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Hei, Jeg har kjøpt meg en 6 serie med følgende koder: 6NR og 6VC Hvordan går jeg frem for å aktivere BMW APPS sånn at jeg kan bruke webradio osv..? Må jeg først registrere meg på BMW sine sider osv osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Du laster ned "BMW Connected" via app-store (eller hva det heter for ikke-apple-produkter) og starter denne appen hver gang du plugger i telefonen i bilen - enten via snap-in adapter eller kabel til USB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 ok, takk Saltkjelen ! Kompis av meg har en 2013 modell 5 serie. Hans "I drive meny" er mye freshere enn min (2012)...er dette noe jeg enkelt kan software oppdatere? er vel NBT på begge årsmodellene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 NBT kom 07/2012 (altså på 2013 modellene) på F10/F11, men skal du bytte til "ny meny" må du bytte hele enheten. Da kan du også benytte anledningen til å montere iDrive Touch samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 usj Min er produsert 04/2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå