aalgaard Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Da ble det skinnstoler og dørtrekk i svart skinn på meg. Vet ikke enda om jeg skal bruke disse eller hva jeg skal, men mangler baksete, så er på jakt etter det. De ser liet slitt ut på bilde men det er ikke så gale. Men skal få seg en behandling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Følger med her! Interessert i å selle style 95' hjula på e39en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Hjula blir nok enten beholdt, eller solgt med bilen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ZaiBo- Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Ser frem til og følge denne tråden, vurderer selv å kjøpe en e28 men venter på tid og penger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Kjekt at folk følger med bare å kjøpe seg e28, kjekke biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Da har jeg henta ny motor ble ikke m106 som planlagt. Ble vist s38b36 m5 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 henta fra melsomvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 henta fra melsomvik? Stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 okey! ^^ kjøpt av en bekjent av meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Gratulere med grom motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Ho-hey! S38b36 er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 okey! ^^ kjøpt av en bekjent av meg da! Sier du det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Gratulere med grom motor! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Jupp gratulerer med rå motor foresten ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Ho-hey! S38b36 er rått Har troa på at det kan bli kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå