haakotho Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Katten min ligger stadig på panseret inne i carporten. Løser det med at jeg har en liten presenning som jeg legger over panseret når jeg parkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Jeg bor i et borettslag med et par katter, men en spesiell katt liker seg godt på akkurat min bil. Nettopp bytta skjermer og dører, katta har faktisk klart å lage noen helt sinnsyke riper på omtrent hele fronten. (Kan legge ut bilder, levd med katter før men dette er drøyt) Heldigvis er det bare en sleten 520, men tenker på dere som bor sånn med ganske nye og fine bildr. Fins det noen måte å få dekket slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 De fleste borettslag har vedtekter som regulerer dyreforhold. Der hvor dyr er tillatt innebærer det som oftest at andelseier må underskrive en erklæring om dyrehold. Denne erklæringen har gjerne klausuler som at dyrets eier sier seg ansvarlig og erstatningspliktig for enhver skade som sitt dyr måtte påføre person eller eiendom i borettslaget. Dette gjelder da for eksempel skader på dører/karmer, blomster/grøntareal, bygningsmasse, motorvogn med mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå