kvaliken Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Hei, hadde tenk å ettermontere auto dim speil i min 98 e39 touring. Leste på noen amrikanske forum at ledningen skulle ligge klar rett i tak trekket, men jeg finner ikke denne.. Noen som har erfaringer med ettermontering av slik?
Alpejohn Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Ligger som regel aldri noe klart, det er min erfaring. Du trenger bare strøm, så om du har noen ledninger opp i taket som har strøm med tenning hakk 2 så burde det gå fint, eller om du evt. legger opp en ny fra sikringsboksen.
SweetBMW Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 I tillegg så burde du legge opp signal fra ryggelysbryter, slik at speilet dimmer opp igjen hvis du setter i R. Er lettere når man skal rygge at ikke speilet er dimma
Alpejohn Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Stemmer! Men har faktisk ikke tenkt over det når jeg rygger med min, men har vel kanskje ikke blitt blenda menst jeg rygger.. Sent fra min Nexus 5 bruker "skriveleif-talk"
kvaliken Skrevet April 29, 2015 Forfatter Skrevet April 29, 2015 Har dele bil stående, og må ned med taktrekket i begge, så kan jo bare stjele kablingen derfra da, sikkert det beste.. Eneste jeg ser er at speilet bare bruker to av pinnene i kontakten, så vet ikke helt hvordan det med ryggelyset kommer til å fungere, men da er det jo bare å se fram til noe å kose seg med på en litt rolig dag da.
Alpejohn Skrevet April 29, 2015 Skrevet April 29, 2015 Da er det nok ikke noe dimming for ryggelys.. Men + og - da så har du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå