Thundercoil Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Hei Kjøpt deg nytt kamera, kanskje til og med speilrefleks..bildene blir skarpe, men ikke nødvendigvis slik du så for deg? I denne tråden kan du poste bilde® av bilen din, eller bilder du har tatt på biltreff e.l., så kan hvem som helst forsøke seg på å gjøre de(t) bedre og poste de(t) på nytt, med før/etter-bilde®. (med mindre det er mange bilder, da skal man få slippe før/etter) Her er det ikke lov å komme med forespørsler, så den som velger å redigere bildet får full frihet/kreativitet til å gjøre det h*n mener blir best/finest/tøffest. Man må også forvente at et dårlig bilde gir dårlig resultat, og at de som redigerer for deg, som oftest er uprofesjonelle, som bare øver eller prøver seg frem. Selv om du poster 100 bilder, kan du ikke forvente å få alle redigert. Her plukker den som redigerer det eller de bildene h*n vil jobbe med, igjen for kreativiteten og lysten sin skyld. Dette er IKKE en photoshop-tråd, noe vi har fra før. Så, som sagt, dropp forespørsler om manipulering av bildene (som f.eks. "senk bilen min, bytt lakkode eller felger osv) Men den som redigerer, kan så klart manipulere bort forstyrrende elementer etter eget ønske. Man er selvfølgelig ikke låst til Lightroom, heller! Alle lignende programmer er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 (endret) Noen som vil prøve seg? Endret April 27, 2015 av Joachim S Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Her har du mine tolkninger: Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Fyr løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Prøvde i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 flink du er thunder! de så bra ut alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Noen som har lyst til å få bildene litt finere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 @Freak: Takker, men jeg er noob @Snowgoon: Var ikke den beste kvaliteten, så fikk ikke gjort så mye Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Det har jeg full forståelse for Thundercoil. Bildene er tatt med en Iphone Synes bare det er gøy å se hva dere får til, og selv med den dårlige kvaliteten så synes jeg bildene ble mange hakk bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå