danskiii Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 (endret) Hei. Vet noen hva som egentlig er forskjellen på de forskjellige profilene i NCS expert og hva de er ment og brukes til? Jeg har kodet litt nå etterhvert men dette er jeg enda usikker på..Jeg har:DefaultCAR&KEY memoryexpertenmodus (OFFEN)expertenmodus (werksteinstellung)fister profileSG codiern mit ZCSUT, ZCS bei anderung schreiben Endret April 29, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Profiler er jo hva man får lov til å endre/lese fra bilen. Så med CAR&KEY memory så får du kun lov til å gjør det. Men igjen, man kan jo navngi sine egne profiler, så om navnet er feil, så er jo poenget borte. Jeg bruker bare Revtor profilen, den tillater alt. Sålenge man vet hva man gjør så er det jo OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 kan du sened meg den? bruker NCS 4.01 tror jeg det er i 64 bit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 https://drive.google.com/open?id=0B-5KtFtiv6tFc2JlTWVYZElKZTQ&authuser=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Tusen takk! =) laster den ned senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå