Gå til innhold

Robert's 120D E82

Anbefalte innlegg

Heisann, 

siden jeg har litt ekstra tid til overs idag så tenkte jeg at det er ett bra tidspunkt å lage en liten "prosjekt" tråd for å holde meg motivert.

Etter å ha tittet litt rundt på forumet så er de fleste (rundt 99% av forumet) bedre med biler enn det jeg er, noe som er beroligende.  :-D

Bilen er en 120D E82 med fargen Sapphire Black.

Det jeg har gjort med bilen:

LED i parklys.

LED i grøftlys.

LED interiørlys.

Lakkert bremsekalippere.

Montert performance bagasje-leppe.

Milltek cat-back eksos.

Ny frontrute.

Nye vindusviskere.

Sotet sideblinkers med lys sot.

1M frontfanger.

Ting jeg har lyst på:

Åpent luftfilter.

Lakkere panser og sideskjørt.

Sote baklykter med en veldig lys sot (??).

Sote sjåfør/passasjer rutene i samme % som resten av rutene.

Depo v2 frontlykter.

Downpipe.

Kommer evnt mer etterhvert regner jeg med.

De første bildene er fra dagen jeg henta bilen, bildene ble tatt med en knust iPhone 5 så jeg beklager virkelig for kvaliteten, men må jobbe med det jeg har.

IMG_0885.JPG

IMG_0882.JPG

Endret av RobertK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det!

Kjøpte den i August ifjor, men så ikke vitsen i å lage tråden rett før vinteren, hehe.

Milltek eksosen blir montert på Mandagen som kommer, så blir spennende å se hvordan resultatet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisa Motorservice.

Ja, men tullingen på Sulland bestillte festene til en E60 520i fant jeg ut da jeg dro nedpå der istad, så det blir utsatt ett par dager...

Mulig jeg skifter frontlyktene etterhvert, men baklyktene liker jeg veldig godt så de blir bare sotet lett :)

Nyrene blir foliert der hvor det er krom iløpet av helga forhåpentligvis hvis jeg har tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt avhenger egentlig av valutakursen, September ifjor så fikk jeg tilbud på 7090,- ink frakt, men hadde ikke pengene der og da, nå så kom det på 8190,-.

Jeg kunne sikkert venta lengre på valutakursen og fått det billigere, men er ikke såpass gnien at jeg orker det :grin:

Sjekka prisen via forhandler i utlandet også, endte opp på samme pris +/- 300kr mtp toll og frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...