ogis Skrevet Mai 9, 2015 Skrevet Mai 9, 2015 Skal ha en store turbo og dyser til min 530d da den alikavell er d[lig kor kan eg handle turbo fra og ka dyser anbefales? har lest 535d dyser er store mapping far eg ordnet sa det er ikke noe problem og kansje en store intercooler taker for svar
TRF Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Du får komplett TRF Steg 4 hos oss, som innebærer TRF turbo og dyser. Men det tror jeg du har fått tilbud på før. Synes det er rart at den som mapper ikke har produkter klart, eller en klar formening om hva produktene må gjøre. Hvordan skal man da mappe hensiktsmessig?
Trond H. Olsen Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 Det er nå sånn det en gang er her i verden, man får det man betaler for. Uten egen erfaring, så vil jeg påstå at TRF er den karen med mest kompetanse på BMW diesel i Norge. Om det er noen som har gjort det han har gjort på f.eks m57 så er det ytterst få, derfor blir tips og svar ang deler om hvem, hvilken og hvorfor fraværende. Da må du heller prøve forum i utlandet om du ikke får svar her. Conquest reagerte på dette 1
ogis Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Skrevet Mai 14, 2015 Har snakket med noen I England ja, vet TRF kan sakene sine men betaler ikke 40.000 og sa beholder han turbo og partikkelfilter I tillegg Men det er no en annen sak, er flere som kan mappe diesel det er ikke det same som a mappe en bensiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå