Muhammed Kivrak Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hei alle sammen, Jeg har nettopp kjøpt meg E39 M5, det er det kjente pixel problemet på instrumentet. Vet dere om det finnes rep sett? eller få fikset det på en eller annen måte? Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hei, Grunnen til feilen er at ledningen til displayet får dårlig kontakt med tiden. Det finnes mange ulike sett for å reparere dette og sikkert en del tråder med fremgangsmåte om du søker litt på forumet. Å utbedre feilen er ikke enkelt og det beste alternativet er kanskje å kjøpe nytt. Jeg forsøkte å reparere dette selv, og er ikke helt fornøyd med resultatet da pixelfeilen fortsatt er tilstede av og til. Har lagt ut noen bilder av reperasjonen i tråden om bilen min som du finner i bioen min om du er interessert i å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Jeg reparerte min pixelfeil uten problemer og oppfattet det som en rimelig kurant jobb. Jeg skiftet ut kabel med en ny kabel, som jeg kjøpte fra ebay. Nye skruer med mutter på baksiden satte jeg også på for å få en bedre kontakt. Bruker veldig tynne skruer med noen mutre som jeg tok ut av en bærbar PC. Brukte vel 2 timer på hele jobben. EDIT: Kan være greit å teste instrumentpanelet i bilen før du skrur det helt sammen, for å være sikker på at du traff riktig med kabel til display, da det er fort gjort å ikke treff helt riktig første gangen. Endret Mai 11, 2015 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muhammed Kivrak Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Takker for svar Endret Mai 11, 2015 av Mkivrak87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 mangler lys der hvor kmstand står, noen som har vært bortti det, og vet av fiks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Skift pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 så det er bare ei simpelpære baki der som på de eldre bila ? hahaha. det er nå en smal sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Javisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Eller, egentlig 3 mener jeg å huske BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå