olenikolai Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Nei, de to blir vel omtrent samme høyde, men har sprekt fangeren på gamle bilen to ganger etter å slått nedi på vinteren og slet med at den subbet med fronten både her og der, og det kunne jeg helst tenke meg å slippe med ny bil nå Er vel egentlig der jeg har stoppet også, liker egentlig best blank carbon, men samtidig synes jeg at alcantara på dashen passer godt til setene. Recaro setene ser mye bedre ut ja! Har en litt kranglete rygg, så blir nok å beholde seter med korsryggstøtte for min del, men kunne tenkt meg M setene om jeg først skulle byttet Endret Mai 13, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Gratulerer med kongebil! Gleder meg til lydklipp av eksosen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takk for det! Skal ordne et lydklipp så fort den er montert på, men regner med at lyden i det ikke har løsnet skikkelig før det har gått noen tusen km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Neimen, her er jo tråden! Må gratulere med rå bil og spennende oppgraderinger på plass igjen Dette kan bare bli bra! Her må det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Hehe, ja, fikk laget den tilslutt! Og takk for det, nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 (endret) Gjett hva jeg har gjort i dag! Endret Mai 20, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Gjett hva jeg har gjort i dag! Hentet bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Hentet bilen? Yes! Endelig var den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hadde den gått 15KM når du fikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Hadde den gått 15KM når du fikk den? Neida, her har jeg klart å kjøre meg helt hjem allerede M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Oioioioi gratulerer sååå mye! Følger denne! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 Har ikke fått oppdatert så mye her i det siste eller fått gjort så mye med bilen enda, da jeg er midt i eksamensperioden, men har fått satt på svarte N-merker på skiltene. Legger samtidig til noen bilder av bilen på første siden, skal få tatt noen skikkelige bilder så fort jeg er ferdig med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Gratulerer med rååflott bil! Hva har du brukt for å redigere bort skiltnummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Takk for det! Jeg bruker Photoshop CS6 Om du ikke har en versjon av Photoshop og ikke tar deg råd til det tror jeg at det skal gå an å fjerne sånt i gimp også f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå