Eivind320x Skrevet Mai 12, 2015 Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Har en 09 BMW 320d x-drive me 118 000km på tellern Etter at jeg la om til sommerhjul, la jeg merke til at ved køkjøring, så får jeg en dunkelyd når jeg begynner å kjøre og når jeg stopper, dette skjer kun i lave hastigheter. Noen forslag ? Endret Mai 13, 2015 av Eivind320x
Espen Aass Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Tja.... Skal jeg tippe så kan det være drivledd som begynner og bli slitt.
MrBrum Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Skyter fra hofta.... er alle hjulene godt skrudd fast? R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1
Eivind320x Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Skrevet Mai 14, 2015 Bilen har levd meste parten av sitt liv på det sentrale østland, så tenkte det kunne være et motorfeste? Dette er en Automat. Har snakka med forhandleren, de skal se nærmere på det når registeret skal byttes på mandag. Ja hjulene sitter godt fast.
Espen Aass Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Bilen har levd meste parten av sitt liv på det sentrale østland, så tenkte det kunne være et motorfeste? Dette er en Automat. Har snakka med forhandleren, de skal se nærmere på det når registeret skal byttes på mandag. Ja hjulene sitter godt fast. Hvis du setter kassa i nøytral/park hver gang du starter/stopper så kansje det er et girkasse eller motorfeste. Tipper noe med bremsene kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå