Be-eM-We Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Er det noen som har peiling om det lar seg gjøre uten å oppgradere hele greia? Jeg vil ha 4 stusser for utseende sin del. Hvordan funker det og hvor selges slikt? Har prøvd å søkt men finner jo ikke noen plasser som selger Quad pipe "look"Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Vil du virkelig ha to stusser som det ikke kommer eksos ut av? Nei, nei, nei... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Det innlegget var ikke mye til hjelp nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Peneste blir vel å montere en ny bakpotte, altså axelback, med fire stusser i så fall! Enig med Walkabout i at det ikke er pent når to stusser ikke fungerer! Eisenmann sin utgave til bilen, riktignok ikke de billigste du får tak i men.. Ca. 1600 euro, art.nr B5255.02320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 ÅJA. sånn ja. Det var jo noe sånn jeg tenkte. men trodde den stanga som gikk ut til to potter ikke hadde noen funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 trengs det noen modifikasjoner til ? utenom å bytte diffuser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Må naturlig nok kappe eksosrøret under bilen, men ser ikke ut til at det er så voldsomt mye mer man trenger å modifisere! Edit: Legger ved installasjonsveiledningen til det anlegget jeg nevnte, vet ikke hvor stabil du er i tysk, men går i hvert fall an å se på bildene http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE/SHOP/Einbauanleitung/EABMWE60E61alle.pdf Endret Mai 12, 2015 av olenikolai Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Blir det ikke litt flaut at bilen ser ut som en m5 bak når den bare er en 525d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Haha, samme som å sei at man er flau over å ha m-fanger på bilen sin når det er en 318 Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ser jo uansett ikke ut som en M5 uten å bytte hele fangeren for de som kan noe om BMW, så jeg synes ikke det gjør noe Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Jeg har msport utgaven. Det er ikke flaut å ha mstyling på bilen nei. Hvorfor i alle dager skulle det vert flaut? I tillegg så har jeg 235 hk så det drar litt mer enn en vanlig 525D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Må naturlig nok kappe eksosrøret under bilen, men ser ikke ut til at det er så voldsomt mye mer man trenger å modifisere! Edit: Legger ved installasjonsveiledningen til det anlegget jeg nevnte, vet ikke hvor stabil du er i tysk, men går i hvert fall an å se på bildene http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE/SHOP/Einbauanleitung/EABMWE60E61alle.pdf Takker for svar! olenikolai reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Peneste blir vel å montere en ny bakpotte, altså axelback, med fire stusser i så fall! Enig med Walkabout i at det ikke er pent når to stusser ikke fungerer! Eisenmann sin utgave til bilen, riktignok ikke de billigste du får tak i men.. Ca. 1600 euro, art.nr B5255.02320 Når jeg tenker meg om så må jeg si meg enig jeg også. Litt rart når det kommer eksos ut fra kun 2 av 4 olenikolai reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Jeg har msport utgaven. Det er ikke flaut å ha mstyling på bilen nei. Hvorfor i alle dager skulle det vert flaut? I tillegg så har jeg 235 hk så det drar litt mer enn en vanlig 525D. Nå er ikke 4 enderør en del av m-sport pakka da, slik som fangere er. Men det er din bil, og du gjør akkurat som du vil. Er nok jeg som bare har blitt litt originalpoliti i det siste. Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Nå er ikke 4 enderør en del av m-sport pakka da, slik som fangere er. Men det er din bil, og du gjør akkurat som du vil. Er nok jeg som bare har blitt litt originalpoliti i det siste. Hehe. værre med dem som setter ferrari styling på pontiac Men jeg forstår hva du mener . Jeg kan jo gjerne bemerke at jeg velger 4 stusser fremfor 2 fordi at det ser mer riktig ut i form av proporsjoner og symetri uten at det har noen tilknytning til hvordan m5`en ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå