Gå til innhold

chippe e36 325i

joakim123
 Share

Anbefalte innlegg

Hallå hallå,

Jag driver med chiptuning i Sverige och har chippat många M50B25 Vanos genom tiderna. :) Och yes det blir märkbar skillnad, bättre register och mer bottendrag. Effektökningen på toppeffekten är inte jättestor, kanske 10-12 hk, men körmässigt märker man skillnad då den svarar bättre och känns piggare.

Det går även att programmera in Launch Control på M50B25 med Vanos. Se film här:

Bara skicka PM för mer info. Det är inga problem att skicka chip till Norge.

Mvh//
A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Vegard89> Om du köper chip på Ebay, så är det så ja ;) men om du köper ett chip som är mappat på rätt sätt så blir det klart märkbar skillnad. Finns många i Norge som jag har mappat sugmotorchip åt med riktigt bra resultat.

Mvh//
A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening så er det bortkastet penger å chippe en sugemotor. Eneste forksjellen er vel at turtallspærre blir flyttet ifra 6500 til 7000

jeg har chip på min m30 motor, å det merker man faktisk overaskende "mye" ,bedre register, å drar litt bedre på topp, å ja såklart er jo den klassiske turtallsperra mi flytta fra 6200 til 6700

jeg sier ikke at det er GOD DAMN, shit 750 instant horsepower, men man merker det faktisk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...