Jan E-28 Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Fått med noen felger på en E90 jeg kunne tenkt meg å selge. For vil helst ha litt mer original look. Fikk beskjed at de var originale til 5 serien. Men de passer helt fint på en senket E90 uten bruk av spacere, eller at de tar i dempere/innerskjermer. Eneste er at de har senter-ringer. Men klarer ikke finne helt rett dim på ACS sine sider. Og ser ut til at de lister det meste. Og finner ikke noen produsentstempel annet en de japanske godkjennings stemplene JWL og VIA. I mangel av noe mer leder det meg til å tro at det er kopifelger? Hva er egentlig de originale stemplet med? BBS eller Maxion kanskje? Hva har eventuelt jeg? Og hva bil er de spesielt tilpasset? 18x8.5 ET15 18x9.5 ET20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Hvis de er ET15 og ET20 passer dette bra med 5-serie vertfall E9x har ET rundt 35 orginalt.Mine orginale type 3 er vertfall laget av Ronal og har innstemplet AC schnitzer på innsiden av eikene med delenummer osv..Nå kan dette se ut som Type4 og jeg vet ikke om disse er laget av Ronal fra fabrikkMen mye kan tyde på kopifelger ja. Ser de lages fra ACS i 8,5x19 ET15 og 9,5x19 ET21,5 Men dette er veldig lavt ET på E9x og jeg vil tro de stikker bra ut framme, om det ikke er mye dekk strekk. Endret Mai 13, 2015 av Tyggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Står det ikke stemplet AC schnitzer, produsents navn som f.eks. Ronal og delenummer som Tyggeren skriver så er de nok dessverre kopifelger. Her er innsiden av mine Type II 19" Endret Mai 13, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takker. Står 225 og 255 dekk på, så er litt strekk ja. Regnet med at det var 5-serien, for originalt på bilen min er 8 & 8.5 med ET34/37. Men i disse dager hvor strekk er tingen, så er det vel populært å ha slike på 3 serien også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå