awt Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Takk, men ble dessverre ikke noe klokere der. Grunnen til at jeg spør er at det er 500 som passer min bil, mens 510 passer de fleste dieselbilene (ihvertfall de med sekser). Skal sammenligne litt med pristilbudet jeg fikk fra Strandveien, stod noen nummer der. TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Gjør det. Jeg hadde iallefall en 2008 modell 520D, og dette var det siste de hadde til den typen. 525/530 og oppover var visst fortsatt til salgs, og var en annen type enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Virkelig ingen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 hoppe sa gåsa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Danse sa reven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Heiner interesser. Regner med det passer på 09 520d. Hvor mye senker fjørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Beklager skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Heiner interesser. Regner med det passer på 09 520d. Hvor mye senker fjørene? Så mye Si fra om jeg skal fjerne bildet. Min er senket med Hartge. TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Ja er interresert. Kan hente idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 7, 2015 Forfatter Share Skrevet August 7, 2015 Ja er interresert. Kan hente idag. Da tar vi resten på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 7, 2015 Forfatter Share Skrevet August 7, 2015 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå