Gå til innhold

BMW e90 320d

Anbefalte innlegg

Utenom at det er 1 sett mindre med dører og 1 sete mindre er det vell nesten det samme?

Ja, det er det fysiske. Jeg mener det er to vidt forskjellige biler å kjøre, innvendig løsning osv. Det føles som om det er mer luft i E92 siden den har såpass store vinduer inntil hverandre på sidene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbake bilen nå :D Superderdigg å kjøre e90 igjen :D Turboen var helt hærpa pluss at intercooleren var full av olje.... Nå er alt på stell og bilen er herlig :)

Såpass, fikk du noen feilmelding før den tok kvelden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, fikk du noen feilmelding før den tok kvelden? :)

Nei! Ingen motorlampe eller noe. Den døde aldri, men skrudde av bilen så fort som mulig etter å ha kjørt inn på SOS lomma. pga ulyder og JÆLVIG mye røyk  8-[  Sjekket vehicle status også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Ingen motorlampe eller noe. Den døde aldri, men skrudde av bilen så fort som mulig etter å ha kjørt inn på SOS lomma. pga ulyder og JÆLVIG mye røyk  8-[  Sjekket vehicle status også :)

Rart. En bekjent av meg fikk opp feilmelding om at Turboen måtte byttes da den produserte mer turbotrykk enn den skulle. Bra det er fikset nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nydelig bil! :beer: følger. Har selv planer om soting av baklyktene, vinge og splittere. Går bilen igjennom EU-kontroll med sota baklykter?  Og er det bare blinklysene i baklyktene som er LED? Hos meg så driver den ytterste lykten, øverste stripe, å streike av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...