Fahad Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Det der ble veldig lekkert fikk du den ferdig lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Det der ble veldig lekkert fikk du den ferdig lakkert? Skulle akkurat til å stille samme spørsmål Har en vinge jeg også som jeg har lakkert ferdig og som har ligget i boden i flere uker nå.. Kanskje på tide at jeg monterer den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Spoileren gjorde seg veldig bra! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Det der ble veldig lekkert fikk du den ferdig lakkert? Takk for det Jeg den kom bestilte jeg ferdig lakkert Bra lakkert var den også wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Ikke store updaten men en lysende en Lyste dårligere enn jeg hadde håpet, men fargen og det at det lyste bedre enn halogenpæren tar opp for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 (endret) Hjelper mye med helt hvitt ryggelys Bilen ser ut som en halv million bakfra Men har du ikke skiltlys? Endret Mai 24, 2015 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Er det noe jeg HAR så er det skiltlys Har faktisk oppgradert de også wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Er det noe jeg HAR så er det skiltlys Har faktisk oppgradert de også IMG_4751.JPG IMG_4750.JPG Haha, sweet Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Fikk gjort en ting i dag som gjorde mye med rompa på bilen Dessverre ekstremt vanskelig å få riktig frem hvor mye/lite lyktene er sota, men slenger ut noen bilder like vel Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Det ble kjempe bra med spoileren. Er det lamin x du har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Det ble kjempe bra med spoileren. Er det lamin x du har brukt? I skrivende stund slang jeg akkurat inn en bestilling hos gs på laminx På baklyktene brukt jeg faktisk biltema sotespray Like lett å ta på som å ta av ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ble rått med sotede baklykter! Ser mange gjør det for tiden, og vurderer det selv, men frykter at det kan bli stygt med tanke på at jeg har oransje blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Tøft med sotede baklykter og hvitt ryggelys! Hvor mye var det for sotesprayen på Biltema? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå