ahj Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Jeg har null peiling på motor og trimming, så her kommer et dumt spørsmål.. Når man bytter til f.eks. Performance eksos på diesel, vil det gi no ekstra effekt? Eller blir det bare forskjell på lyd? ( og selvfølgelig utsseende) Hvor har du bestilt diffusor fra? Veeldig pen bil og liker planene[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg har slik eksos på min. Jeg merker ikke noe til den, men får litt lyd på høyt turtall og det virker på meg at Turboen spinner fortere opp. Det kan ha noe med at baktrykket er da blitt senket pga eksosen Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Jeg har null peiling på motor og trimming, så her kommer et dumt spørsmål.. Når man bytter til f.eks. Performance eksos på diesel, vil det gi no ekstra effekt? Eller blir det bare forskjell på lyd? ( og selvfølgelig utsseende) Hvor har du bestilt diffusor fra? Veeldig pen bil og liker planene[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Holder meg til det ahj svarte ang effekt og lydbildet Jeg er ansatt på bilia så alt av deler bestiller jeg via jobbe Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Har kommet 2 hentelapper i posten nå! Men siden jeg ligger her med noe som kjennes ut som 300 i feber må nok både hentelappene og bilvask vente noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Ville fjernet skiltrammene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Ville fjernet skiltrammene jeg synes dette hjelper veldig Hmm .. det har ikke tenkt på! Fjerne både foran og bak ..? Det må prøves ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Hmm .. det har ikke tenkt på! Fjerne både foran og bak ..? Det må prøves ut! jeg har fjernet foran og bak ser mye bedre ut. enten dobbelsidig teip eller som jeg gjor brukte skru hulla som var i fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 jeg har fjernet foran og bak ser mye bedre ut. enten dobbelsidig teip eller som jeg gjor brukte skru hulla som var i fangern Okei! Du har skrudd gjennom skiltet for å få brukt "skruehulla" i fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Okei! Du har skrudd gjennom skiltet for å få brukt "skruehulla" i fangeren? [4/quote Borra bare hull i skiltet så brukte e samme skruane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Okei! Du har skrudd gjennom skiltet for å få brukt "skruehulla" i fangeren? [4/quote Borra bare hull i skiltet så brukte e samme skruane Skjønner Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Liten interiør oppgradering Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Det ble bra. Når kommer eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Det ble bra. Når kommer eksosen? Takk! Satser på at eksosen kommer innen ett par uker ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Nice!! Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Fikk lagt på Laminx i dag Til å være første gang jeg prøver meg på å legge film får det være bra vaskemaskin, Grastolifts og Mmm.bimmer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå