Bimmer fan Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Synes du absolutt skal vurdere forslaget til awt over her. De passet utrolig godt til bilen slik de er nå Skulle de bli stygge etter en stund kan du jo evnt lakke de i samme farge som bilen, men det ser absolutt ikke feil ut med carbon Høres meget fornuftig ut så det blir til det Grastolifts og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 MarcusDS kom med ett tips om å fjerne skiltrammene så det ble gjort i dag Veldig fornøyd, ble mere clean nå! Har en problemstilling ang. splitterne! Ikke interessert i å skru hull/borre i fangeren. Vil at de skal kunne sitte godt men også kunne tas av om jeg ikke vil ha de lenger/lakkere de Problemet er hvordan jeg skal få satt på teip på "langflat". I kantene sitter de 90 grader på fangeren så der går det fint. å festes. Noen tips? Her er "den lange flata" som på en møte må festes. Får ikke satt splitterne ordenltig på før teipen tar tak. Ganske vanskelig å forklare dette... legger ved noen bilde. Denne festes lett pga. rett på fanger. Denne festes også lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 jeg har gjennomgående bolter på mine da sitter det og slepper at lakken ryker når du river av teipen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 jeg har gjennomgående bolter på mine da sitter det og slepper at lakken ryker når du river av teipen. Ser ut som det må bli skrudd fast ja. Vurderer å skru de underifra og feste de med teip der det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Jeg hadde bare 2 bolter under. Trenger ikke noe oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Jeg hadde bare 2 bolter under. Trenger ikke noe oppe Så lenge splitterne ikke "gjeiper" i overkant så holder nok det ja Får prøve meg fram ! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 tenkt på ny endestuss? jeg driver å leiter etter ny og lurer på om det går an å bare bytte stussen eller må bytte mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 tenkt på ny endestuss? jeg driver å leiter etter ny og lurer på om det går an å bare bytte stussen eller må bytte mer? Jeg skal kjøpe M perfromance eksos samt M performance diffusor Men dette har jeg satt litt lenger bak i rekka. Skal ha bilen på service nå og så blir det senking i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Jeg skal kjøpe M perfromance eksos samt M performance diffusor Men dette har jeg satt litt lenger bak i rekka. Skal ha bilen på service nå og så blir det senking i første omgang regner med det blir m performance eksos på meg å. vet du hva det ligger på i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Måtte ut med ca 10 000,- inkl montering hos Bavaria Stavanger. Tror den kan skaffes på koed.no for rundt 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Måtte ut med ca 10 000,- inkl montering hos Bavaria Stavanger. Tror den kan skaffes på koed.no for rundt 6000,- 10k?!? For delen og en jobb som tar 20 min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 japp.. fant ut det i etterkant lenge leve etterpåklokskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 10k?!? For delen og en jobb som tar 20 min? Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 regner med det blir m performance eksos på meg å. vet du hva det ligger på i pris? Ansatt på bilia så får gode rabatter, også monterer jeg den selv Kommer på rundt 3500kr tenker jeg MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Fikk smelt på splitterne i dag Bilen skal på service nå + flushe girkasse så får vi se hvor mye som er igjen av feriepengene etter det Senk er høyt prioritert!! Grastolifts, Larsa97, vaskemaskin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå