Bimmer fan Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Gå for hvitt Hvite AE med som matcher hvitfargen i grøftelys ser absolutt best ut Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Etter å ha sett på det i mørket blir det nok hvitt når de hvite pærene kommer, ja! VELDIG blågrønt lys.Regner med at politiet ikke blir så fornøyd dersom de ser meg med disse heller Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Fikk led-pærene i posten i dag, veldig fornøyd Også litt jåleri da Skal til Skadelakk i Fredrikstad i morgen for prisantydning på polering. Forrige eier har kjørt den i maskinvask så er litt stygge merker etter dette.. Vil få den polert av noen som kan det skikkelig. Lettere å vedlikeholde selv etter en grundig polering Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Det var et fantastisk lys ute i går kveld, og samboeren kjørte og knipset et par bilder av bilen Bedre kvalitet og flere bilder her: https://www.flickr.com/photos/isax1/with/17358724604/ Venter fremdeles på lønning før jeg kan ordne noe mer..hehe Ble veldig fornøyd med hvite led-pærer. Tror det kommer til å bli awesome med angeleyes.På søndag skal vi på Gatebil og mandag skal vi skifte clutch på samboerens S13.Har også oppdatert hovedinnlegget med disse bildene nå. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Pen bil Når det kommer til AE ville jeg definitivt gått for GS fremfor Ebay! Jeg kjørte med ebay-lys i 4 dager før ene ringen sluttet å fungere. Viste seg at ene kontakten var blitt ødelagt. Har kjørt med GS' AE i et par uker nå og er storfornøyd! Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Takk takk wrnr1 Hmm synd det der med AE'ene fra ebay. Har du ikke-xenon eller xenon-ringene fra GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Pen bil Når det kommer til AE ville jeg definitivt gått for GS fremfor Ebay! Jeg kjørte med ebay-lys i 4 dager før ene ringen sluttet å fungere. Viste seg at ene kontakten var blitt ødelagt. Har kjørt med GS' AE i et par uker nå og er storfornøyd! Det var nok bare flaks/uflaks alt ettersom, da det i de aller fleste tilfellene er akkurat de samme produktene. Når det er sagt så er det enklere å klage til en norsk forhandler om noe skulle gå galt. Ellers kan det jo være verdt å nevne at det er litt mer omfattende å montere ringer i facelift coupé, da lyktene er limt og må "bakes". Det er også egne ringer til disse kontra resten av e46 "gjengen". Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 awt, jeg har fått med meg at det skal være noe mer "kronglete" å montere i facelift coupé.Har funnet et par videoer på youtube som viser prosessen ganske så godt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 awt, jeg har fått med meg at det skal være noe mer "kronglete" å montere i facelift coupé. Har funnet et par videoer på youtube som viser prosessen ganske så godt da Takk takk wrnr1 Hmm synd det der med AE'ene fra ebay. Har du ikke-xenon eller xenon-ringene fra GS? Jeg har ikke-xenon Forskjellen på Ebay vs GS er at de jeg kjøpte på GS virket mye mer sammenhengende og lysere/sterkere enn de fra ebay, men som awt sa, så kan det jo hende at jeg hadde maks uflaks også Når det kommer til montering på coupe, så vil vel en hårføner og en kjøkkenkniv gjøre susen til å løsne limet Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Takk takk wrnr1 Hmm synd det der med AE'ene fra ebay. Har du ikke-xenon eller xenon-ringene fra GS? Det med AE fra ebay variere tydligvis! jeg handla led AE til min e46 som satt på å funka perfekt som de skulle i 1 og halvt år" ! wrnr1 og Grastolifts reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Liten oppdatering!Våknet søndag opp til riper på førerdør Noen har gjort hærverk i løpet av natten. Tatt siden på kjærestens 200sx også.Ikke ALT for store skadene, de fleste ripene går nok av når den får en skikkelig polering, men en var ganske så dyp så den må jeg nok gjøre noe mer med..Sånn ellers, utenom de dårlige nyhetene;- Fikset skiltlyset bak! Ikke noe svartteip-fiks lenger, hehe.- Bestilt full polering tirsdag neste uke.- Sendt inn medlemssøknad til RedZone Racing (i Østfold )Bilpleie-firmaet som skal polere bilen skulle gi meg en pris på å få fikset overflaterusten nederst på dørene også etter at de har polert den.Greit å få det gjort før vinteren, sånt har en tendens til å vokse fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Jævlig dritt når sånt skjer Var noen som gjorde det samme på min gamle bil.. Knuste ett dørhåndtak, bulket to dører og ripet med skrujern slik at alt av lakk på dørene forsvant -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Jævlig dritt når sånt skjer Var noen som gjorde det samme på min gamle bil.. Knuste ett dørhåndtak, bulket to dører og ripet med skrujern slik at alt av lakk på dørene forsvant -.- Forstår ikke hva det feiler folk.. det er noen som ikke tåler at andre har fine ting wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Forstår ikke hva det feiler folk.. det er noen som ikke tåler at andre har fine ting Du sier noe der :/ Min sto iallfall på et industriområde hvor jeg jobber når det skjedde da, tror jeg hadde eksplodert om noen hadde gjort det mens bilen står hjemme! > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Du sier noe der :/ Min sto iallfall på et industriområde hvor jeg jobber når det skjedde da, tror jeg hadde eksplodert om noen hadde gjort det mens bilen står hjemme! > Ja du, tro meg.. har leilighet i borettslag og naboen over hadde fest den natta.. så at de var ute i gården og tøyset med hageslangen og sånt på kvelden.. så jeg mistenker at det kanskje var noen av de som var på den festen. Men bevis for det har jeg jo ikke, så jeg kan ikke anklage noen. Skummelt på slike industriområder også, ja Jeg jobber også i den bransjen, men har heldigvis muligheten til å parkere innenfor et kontrollert område med port når jeg er der. Tror jeg skal investere i et trekk jeg kan legge over bilen på nattestid fra nå av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå