Jon Endre Støa Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Har en bmw e91 touring 2006-07 model. Med idrive, jeg har lyst til å bytte ut navigasjon med en 2din spiller er det noen her som vet om det går siden det er Idrive? Om det er en ramme som passer. Også ett spørsmåll til. Jeg har et lite problem med bluetoothen at jeg ikle får aktivert bluetoothen i bilen. Kan trykke på den men skjer ingen ting! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Bluetooth: dårlig antenne eller modul. For at den skal funke så må du skifte enten eller. Antenne er lett å teste dog. Hvordan det et å skifte ut til 2 din spiller. Tja. Hvorfor skal du det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Endre Støa Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Fordi vil ha annlegg i bilen.. Å derfor trenger jeg ny spiller fordi det ikke er phono utgang på den spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Ok. Fordi det vil bli tull hvis ikke den nye spilleren har fiber utgang osv. Prøver bare å unngå at du skaffer deg trøbbel. Bedre å bruke org spiller faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Endre Støa Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Åssen skal jeg få lyd fra spilleren da? Til eventuelt forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Søk på google, det finnes adapter til alt mulig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå