BimmerFan! Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Det var visst bare taksering idag, så de skulle ringe meg før helgen. BMW ordner med leiebil også Får håpe bare at det ikke blir noe fargeforskjell.... Så til diskusjonen: Grunnen til at jeg kjøpte F10'n var fordi jeg syns de ser meget bra ut og er gode å kjøre. Hadde også lyst til å prøve noe annet enn Audi. BMW'n er ikke kjøpt for å imponere naboen eller folk man ikke kjenner. Den ble kjøpt for å imponere meg selv haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Ser ut som du har fått løst det, men kan jo dele mine erfaringer uansett. Gang nummer en jeg fikk leiebil gjennom forsikringen: Fordi Fieste utlevert, jeg klagde ikke selv om bilen jeg leverte var en ganske ny V70. Gang nummer to: Fikk Yaris Hybrid (verdens kjedeligste bil) Nektet ikke her heller. Gang nummer tre: Fikk Yaris Hybrid igjen, sa nei. Ikke noe problem, fikk Avensis istedenfor. At man har krav på penger de dagene man ikke bruker leiebil visste jeg ikke, må ringe og kreve litt $$$ i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Ja, får nå se hvordan det blir for mitt vedkommende da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå