Andreas1448 Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 Brant ut en cd i MP4 format, dette funka da ikke. ( prøvde alle cd rom. DVD Navigasjons plassen og de andre 6 trinns.) Feil format? eller er bilen for gammel? Lurer også på hvordan jeg får til Telefon biten. ( tlf knapp til høyre på spilleren)
awt Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 Dette er knapt mulig i en ny bil i dag, så om du har originalanlegget i bilen og ikke en slik uoriginal sak er dette noe du kan se veldig, veldig langt etter. Det eneste alternativet en har på originalanlegget er å koble seg til via TV-tuneren, om bilen har dette. Selv om du har telefonknapp betyr ikke dette at du har handsfree-funksjoner. Om du har dette vil du ha telefon-valg på skjermen (fortsatt forutsatt at det er originalanlegg). Sånn generelt så vil det alltid hjelpe med årsmodell og en beskrivelse av anlegget (gjerne et bilde), når en spør om slikt.
Andreas1448 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 2004, har hvertfall det meste av utstyr:
Andreas1448 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 Fikk ikke til å legge til bilder jeg, men det er full navi hvertfall
Andreas1448 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 Bilen har forresten TV funksjon, noe jeg heller ikke forstår noe av:P
awt Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 Istedenfor å legge inn tre innlegg etter hverandre, kan du heller velge "Rediger". TV-funksjonen sluttet å fungere når TV-nettet i Norge ble digitalisert for noen år siden, så om du skal se TV må du koble til en ekstern tuner fra f.eks. Riks TV. Samme metode kan benyttes for å koble til en DVD-spiller e.l.
Andreas1448 Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 (endret) Jeg forstår, kjenner du noe til disse omformerne? Evt hvor den sitter i bilen for å så gjøre den motakelig for digitale signaler. Antenna sitter på taket men det er vell ett "Mellom koblings sted" for dette. Vet du om det finnes noe software oppdatering som er verdt å sette igang? Har sett at navi cd en min er fra 2005. -ikke at jeg bryr meg så mye om dette men. Endret Mai 18, 2015 av Andreas1448
awt Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 TV-tuneren sitter bak på venstre side i bilen, under navigasjonscomputeren. TV-antennen ligger i støtfangeren bak. Akkurat hva som kreves for å gjøre noe her har jeg ikke satt meg så mye inn i. Du får nye kart til disse rundtom på nettet, så om kartene dine er fra 2005 skader det nok ikke med nye.
E.H.D Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 Dette er knapt mulig i en ny bil i dag, så om du har originalanlegget i bilen og ikke en slik uoriginal sak er dette noe du kan se veldig, veldig langt etter. Det eneste alternativet en har på originalanlegget er å koble seg til via TV-tuneren, om bilen har dette. Selv om du har telefonknapp betyr ikke dette at du har handsfree-funksjoner. Om du har dette vil du ha telefon-valg på skjermen (fortsatt forutsatt at det er originalanlegg). Sånn generelt så vil det alltid hjelpe med årsmodell og en beskrivelse av anlegget (gjerne et bilde), når en spør om slikt. Går fint i min nye bil. Denne kan jo spille DVD, men kopierte film på minnepinne og det fungerte
awt Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 Ja, det går i min også (DVD vel og merke), så jeg overdrev litt der, men det er ikke noe man kan forvente av en såpass gammel bil som e46 er blitt etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå