MarcusSteffensen Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Fått på 10mm spacer fremme skal bestille 15 bake. Her ser dere hvor trangt det er tilogmed etter spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 10mm spacer fremme danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Skitten bil Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Denne har eg ikke fått med meg, utrolig kult med de felgene og den leppen! satt godt i hjulbuen med 10mm spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Sort N merke på skiltet og mild soting på lyktene er fronten din perfekt i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Denne har eg ikke fått med meg, utrolig kult med de felgene og den leppen! satt godt i hjulbuen med 10mm spacere takk takk! skal valse hjulbuen fremme for å få den ned 1cm til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Sort N merke på skiltet og mild soting på lyktene er fronten din perfekt i mine øyne! hvor bestilte du sorte N-merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 FÅTT INNKALLING TIL VISNING OGSÅ. vegvesen har tydligvis sett bilen min og sendt brev til meg om visning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 hvor bestilte du sorte N-merker? Kjipt med innkallinga ! http://nmerker.no/produkter/nmerker-svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Kjipt med innkallinga ! http://nmerker.no/produkter/nmerker-svart ja offf.... da bestille e! er disse lovlig med tanke på visning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 ja offf.... da bestille e! er disse lovlig med tanke på visning? Hatt det sånne merker på begge bilene mine uten noe tull mtp. feil/mangler riktignok til Eu godkjenning VELDIG liten tro på at de tenker over det,men kan jo "safe" med å sette de på etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Hatt det sånne merker på begge bilene mine uten noe tull mtp. feil/mangler riktignok til Eu godkjenning VELDIG liten tro på at de tenker over det,men kan jo "safe" med å sette de på etterpå da va det bestilt satsa på det går fint. eventuelt bare rive det av der nede om dei skal være sta Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 15mm spacer bak valsing og mer senk neste Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 tok en skikkelig vask og suste på litt Swissvax Fahad og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Det var nok voks hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå