MarcusSteffensen Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Valset selv? Så da veldig greit ut! valset og kappet av en liten trekantbrakett selv. om denne ikke er fjernet blir det seende slik ut pga du ikke klare å valse ut med denne stive braketten så nå har jeg fått valset ut slik at valsen holder hele veien (har ikke bilde her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 fått på bumpstops og fått på plass balltreet skal prøve å få tak i noen skinnreimer til å feste balltreet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Hva gjør bumpstops? Reduserer de evnen til demperen å ta imot større humper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Tror den stopper demperen ifra å gå sammen. Alt etter hvor mange du har osv Min føles pinnestiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Hvor mange har du da? Fyller du opp blir det vel ingen demping? [emoji14] Derfor må jeg ha hardhetsjusterbar [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Hvor mange har du da? Fyller du opp blir det vel ingen demping? [emoji14] Derfor må jeg ha hardhetsjusterbar [emoji14] har 4 på hver anbefaler på det sterkeste å kjøpe med hardhetsjustering! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Har fått foliert ratt og ramme rundt 2-din også fått slipt vekk litt på justeringa slik jeg fikk justert den ned. har stilt ned 3 runder, men blei ikke lavere? tar det tid før den setter seg? også vant jeg ''Beste stance'' på BMW ccn treff i ålesund danskiii og TAOJL91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Så bra ut bilen din! vel fortjent! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Takk takk! litt usikker om det var fortjent, men det er jo meg. Synes ikke bilen er bra nok enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Joda, skiller seg godt ut i mengden, og var absolutt beste stasjonsvogn ( utenom m5'n da ) MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Grattis med pokal velfortjent! men du har vel ikke vurdert en annen leppe da jeg ikke synes denne ikke passer helt bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Takkk Har sett litt på en annen leppe, men tviler på det blir gjort stort mer... Har lyst på annen bil jeg kan ordne litt på. Helst coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) hva synes folket jeg skal gjør på bilen? lyst på nye felger igjen...(noen som vil bytte?) eller e46 coupe/cab Endret Oktober 7, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 effektøkning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 effektøkning står høyt på lista om den skal beholdes Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå