Øyvind L. Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Da var gulvet i garasjen min ferdig. Vær jo en del jobb, men resultatet ble veldig bra. [emoji1] Sent fra min D5803 via Tapatalk StigJ, Kennethe34, tommyf og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Det var Konge. Fant du fliser i riktig farger, eller epoxy malte du dem før du la dem ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Bestilte fliser i ca riktig farge ifra Italia, men de med farge er ikke gjennom faget så blir spennende å se hvor lenge de holder. M flisa er og de andre er gjennomfarget. Sent fra min D5803 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Såg dette på facebook gruppa BMW E30 Norge, å siden eg oppretta gruppa, va det ingen tvil.. Måtte jo bare sette dette bilde som forsidebilde (bare si ifra om eg ska slette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå