Nylund Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Lurer på om det er noen som har prøvd/vurdert 22" på F10 eller F11? Er lite utvalg i 21",men en god del meir i 22". Har selv 21" pr i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Så en F11 her inne med Vertini Magic Concave-felger for en stund siden. Har også sett en F10 på bimmerpost-forumet med 22". Jeg synes det blir hakket fort stort, men den med Vertini-felger kledde det faktisk litt. Krever dog kraftig senk for å unngå at det skal se ut som om bilen står på styler, og det går vel enda mer utover komforten. Synes 21" sitter som et skudd på F10/11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Har kun sett bilder av det selv,såg en F10 i fra Usa på Avantgarde M310 i 22",synest det kledde bilen bra. Men ja,senking er viktig visst eg hadde gått for 22",er senket 35mm med HR fjærer nå,men bør nok senke 50mm visst eg går for 22". Er litt usikker enda,men har tenkt og prøve og se. Legger ved bilde av den eg fant med Avantgarde felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Jeg kan være interessert i 21" dine...hvilke er det? har du bilde ? Jeg har 22" Avant Garde M310 som på bildet du linka til Mine er "som ny" (kjøpt for 1 måned siden) med Vredestein Sessanta dekk. Nydelige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 jeg vurdere også 22" min f11 har 50mm senking å m5 fanger,noen som har prøvd 22" innpå her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå