Otis Skrevet Juni 16, 2015 Skrevet Juni 16, 2015 Oppdaterer videre jeg med mer info; Det ser ut som awt hadde rett da han skrev, PWM_SIDEMARKER_BLK_V fra wer01 til wert 02 eller 03. Det var bare jeg som tydeligvis ikke leste dette. Min står til wert_01 og da er den av. Og i tillegg så fant jeg ikke PWM_SIDEMARKER_BLK_V første gangen, men den er jo der. Så da skal jeg teste dette... awt og Bæver reagerte på dette 2
Otis Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Aktiverer begge verdiene slik det skal stå, men bilen endrer tilbake hele tiden... Endringene godtas ikke av bilen! Når jeg har sendt fila, og leser ut igjen så er det endret tilbake.... Hva skjer?
Otis Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Det som i tillegg skjedde var at alle innstillinger i LM ble nullstilt. Brukte jeg feil type funksjon i NCS? Selv om jeg lastet inn en redigert fil?
Otis Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 Da har jeg testet med disse funksjonene som awt la ut. Og joda, lys ble det i blinklys foran, men det ble jo lys i blinklys på skjermen/sida også! Forsøkte da å deaktivere sidemarker us, men neida. Lyser like godt enda. Så.... Vet noen hvordan man får bort lys i blinklys på siden?
Bæver Skrevet September 7, 2015 Forfatter Skrevet September 7, 2015 Hele. Du strever felt nå? Kjiper'n dette ikke lar seg finne ut...
Otis Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 Tja, jeg er usikker på om det lar seg gjøre å fjerne side blinklys. Så om du vil ha det så fikser jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå