Ape01 Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) . Endret August 25, 2019 av Glennzor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Toppdekselpakning kanskje. Hvor langt har den rullet? Glem innlegget mitt. Leste ikke hele. Endret Juni 8, 2015 av West320ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Var motoren varm når dei testet dette?Tenker at kanskje det renner UT av toppen når den er skikkelig varm og "utvidet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ape01 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) . Endret August 25, 2019 av Glennzor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Ka anbefalte bavaria for videre feilsøking? Så lurer eg på kva kjølevæske du har brukt? Lekker det ut av topp så ville det støtta med kvit røyk under panseret og ingen stor økning i kvit eksos, eller Hørest dette heilt feil ut?[emoji56] Endret Juni 9, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Litt hvit røyk ut bak er ikke helt unormalt pga kondens, så den biten trenger ikke å bety all verden. Det skal dog ikke være noe damp under panseret og det skal ikke lukte i bilen av den grunn. De aller fleste materialer utvider seg når temperaturen øker og da er det ikke helt usannsynlig å ha en lekkasje på varm motor, men ikke på kald. Forhåpentligvis så er det bare en slange som har sklidd litt av eller en plastbit som har sprukket som gjør at kjølevæsken stikker av. Skal du feilsøke mer så er det bare å dra av en del deksler og få bilen opp i temperatur og følge med på hvor dampen kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Som E.C seier så kan det være ein filleting, men har hørt folk som brukt feil kjølevæske og det har gravd seg groper i topp. Som tilslutt har blitt lekkasje, heldigvis ut I tilfellet eg hørte om, av topp på varm motor og seinere kald også. Du kan evt be dei ta samme testen på driftssvarm motor Endret Juni 9, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ape01 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) . Endret August 25, 2019 av Glennzor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ape01 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) . Endret August 25, 2019 av Glennzor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Lykke til[emoji6] Husk å poste når du får svar [emoji2] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ape01 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) . Endret August 25, 2019 av Glennzor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ape01 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) . Endret August 25, 2019 av Glennzor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Til seinere bruk så er det ein option som heiter multisitat så då får du samlet alt i ein oversiktlig post[emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå