Eirik Paulsen Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Hei, har nesten gitt opp bilen angående temp viseren... Temp viseren i speedoen er helt på trynet, har ikke fått den til å funke i det hele tatt. Byttet termostathus, termostat, følerne 2ganger. Alt som kan byttes. Noen som har noens om helst ANING hva som er gale. Om du bor i bergen kan jeg fint betale om noen fikser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Funker selve nåla da? Hvis du holder triptellerpinnen inne og skrur tenninga til 1. hakk skal alle nålene rekalibrere seg. Da ser du om den flytter på seg. I tillegg så får nåla enn oppdatering på hvor "midten" skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Ja nålen funker .. Vet du om det er blå eller svart føler som går til motortemp i speedometeret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Den lengst frem skal være til hjernen og den som er lenger bak skal være til instrumentpanelet. Det kan du muligens se utifra hvor kablene går. Ligger nåla helt nede på kaldt hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Den lengst frem skal være til hjernen og den som er lenger bak skal være til instrumentpanelet. Det kan du muligens se utifra hvor kablene går. Ligger nåla helt nede på kaldt hele tiden? dette er merkelig. Blå min som er nærmt går til hjerneen OG instrumentet. Min lengsye vekke som er svart, kobler jeg den av blir bilen tungstatrtet og bruker 20sek å få startet, plugger jeg i svart igjen starter den med engang. ganske sikker blå er til instrument, har målt meg frem til det ihvertfall... 50/50 sier blå, og 50/50 svart... dette er noe piss haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå