Weiders Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Overskriften sier det meste. Hva kan gjøres? Dette begynte helt ut av det blå da jeg hadde vært på butikken. Noen ganger funker den helt fint hele kjøreturen, noen ganger funker den ikke i det hele tatt, og noen ganger skrur den seg av og på når den måtte føle for det. Noen ganger lyser det svakt i displayet, andre ganger ikke. Alle knapper fungerer og de knappene jeg brukte før den skrudde seg av fortsetter å lyse til den slår seg på igjen. Skikkelig bipolart med andre ord. Noen som har erfaring med dette? Må enheten byttes eller er det andre ting som får den til å kødde? Mvh. Sixten
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Dette er nesten ett skudd i blinde men kan det være noen motstander som tuller, eventuell ett dårlig relee?
stig. Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 er det ute temp sensor på bilen ? for på e39 så er det vanlig at disse er dårlig, å når den da viser under 17 grader eller noe så fungerer ikke ac`n mulig det er noe av det samme på e36?
Weiders Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Skrevet Juni 10, 2015 Utetempsensoren takket for seg i fjor høst en gang, ACen begynte å kødde først for en måneds tid siden så tviler på at det er det:(
Weiders Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Skrevet Juni 10, 2015 er det displayet som kutter? Ja men det slutter også å blåse idet displayet senker belysningen eller slår seg helt av.
Weiders Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Skrevet Juni 13, 2015 Er det seriøst ingen som har hatt dette problemet? Begynner å bli irriterende å ikke ha kald luft nå som varmen setter inn!
thomaleo Skrevet Juni 16, 2015 Skrevet Juni 16, 2015 (endret) Motstanden i styringa som har tatt kveld?http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/Borrowed/e36-climate-control-repair.htmHvis det er dette som feiler så gjorde jeg samme jobben en gang før, elektrolinje på en vgs skole har garrantert en motstand du kan få kjøpe for en 20 kroning edit: link sluttet å fungere, lagt til ny Endret Oktober 9, 2015 av thomaleo
Weiders Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Skrevet Juni 21, 2015 Motstanden i styringa som har tatt kveld? http://www.macadamizer.com/bmwfix.html Hvis det er dette som feiler så gjorde jeg samme jobben en gang før, elektrolinje på en vgs skole har garrantert en motstand du kan få kjøpe for en 20 kroning Dette er nødt til å være problemet med min AC! Kjempemange takk for link:) Var det vanskelig da du gjorde det? Og funker det bra?
thomaleo Skrevet Juni 26, 2015 Skrevet Juni 26, 2015 Dette er nødt til å være problemet med min AC! Kjempemange takk for link:) Var det vanskelig da du gjorde det? Og funker det bra? det var overhodet ikke vanskelig! men du burde ha litt erfaring med loddebolten! bilen den jeg reparerte sto i er vraket men varmeappkonsollen var i bruk i 1.5 år etter jeg tok reperasjonen!
Weiders Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Skrevet Juni 27, 2015 det var overhodet ikke vanskelig! men du burde ha litt erfaring med loddebolten! bilen den jeg reparerte sto i er vraket men varmeappkonsollen var i bruk i 1.5 år etter jeg tok reperasjonen! Jeg har dessverre ikke peiling, men jeg kjenner en som er over middels erfaren med lodding så da tror jeg han får en jobb av meg snart hehe Takk for god hjelp:)
thomaleo Skrevet Juni 27, 2015 Skrevet Juni 27, 2015 Jeg har dessverre ikke peiling, men jeg kjenner en som er over middels erfaren med lodding så da tror jeg han får en jobb av meg snart hehe Takk for god hjelp:) bare hyggelig! Håper det blir iorden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå