JoakimC Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Trenger sårt litt hjelp... Kjøpte ettermonteringsett av Angel Eyes (CCFL INVERTER) fra GS Bildeler til min E46 Touring facelift. Vogna er uten xenon så ingen linse. Spørsmålet er som følger: Er det mulig å koble tilførselen direkte fra parklyset? Vil jo gjerne erstatte det gamle parklyset med disse AEene. Eller alternativt bruke en strømtyv eller lignende? eller vil dette medføre feil eventuelt på blinklys etc? vil jo gjøre det så lett og greit som overhodet mulig... legger ved et bilde av hvordan koblingen ser ut og det er de to frie endene jeg lurer på om jeg kan koble i parklyset. Tar i mot alt av tips og gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Bare å koble dem til parklys! Greit å kjøpe kabelsko/pins som er smale nok til å stappes inni kontakten, så slipper du å kappe i det originale. Så bare tar du litt el.teip. rundt. JoakimC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Velkommen til Bimmers.no Husk å bruk søkefeltet, da det finnes tusenvis av slike tråder/innlegg fra før av. Men får å svare kort, så kan du fint koble deg innpå det originale parklyset som er det beste. JoakimC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimC Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Tusen takk for svar! Hehe sry, skal huske det til neste gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimC Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Update: Prøvde med kabelsko i parklyssokkelen og koblet på AEene, men får kun feilmelding i dashbord om at pæra er gåen... målte med voltmeter og er ingen spenning der whatsoever... kobler du derimot inn pæra igjen måler jeg 12V... Noen ideer? noe jeg har oversett eller må gjøre annerledes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Klarte du å få skoene helt inni sånt at de fikk ordentlig kontakt? Husk også at på noen kit som er +- viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå