Rollefse Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 stemplene. er det compen det blir med 2,8 veiv eller 2,5? skulle hatt de til m50 ikke vanos med 2,8 veiv ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 (endret) stemplene. er det compen det blir med 2,8 veiv eller 2,5? skulle hatt de til m50 ikke vanos med 2,8 veiv ser du. hei, disse stemplene passer ikke sammen med 2.8 pga kompresjonshøyden på stemplene er for høy. Man må ha lavere stempler sammen med 2.8 veiv. Jeg har selv neddreide 2.5 m52 stempler i min M50 med 2.8 veiv. Hvis du finner stempler og sender de til meg kan jeg dreie ned dine også til ønsket komp. Er selvfølgelig litt begrensa hvor mye en kan ta av, men det fungerer. Endret Januar 10, 2016 av Steven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollefse Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 har kjøpt vanos stempler 2,5 eller 2,8 litt usikker. hvordan comp havner jeg på ca å vil det bli noe holdbart med rundt 400whp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 har kjøpt vanos stempler 2,5 eller 2,8 litt usikker. hvordan comp havner jeg på ca å vil det bli noe holdbart med rundt 400whp? ok, samme stempler som jeg har i min nå da. Jeg kjører kompressor og rundt 1bar overtrykk. Benka til 380whp på mitt forrige oppsett med originale 2.8 stempler. Men nå har jeg samme stemplene bare litt neddreide, har en komp på ca 9. Men har ikke benka den etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Hei. Har du E34 M50 bunnpanne? Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Hei. Har du E34 M50 bunnpanne? Mvh Thomas Hmm tror jeg har en til overs ja. Kan se når jeg kommer hjem til torsdag. Sender du meg en pm hvis jeg skulle glemme det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå