Jon Erik Lofthus Skrevet Juni 14, 2015 Skrevet Juni 14, 2015 Bmw e46 320i 1998 Alt av elektronikk sluttet å funke i bagasjerom og jeg kan ikkje opne bagasjeluke på vanlig måte. I displayet viser det at lys bak og bagasjeluke ikkje funker. Noen som veit om det er noen spesielt utsatte områder det kan være brudd på ledninger? eller om det er en kjent feil på e46 ?
Otis Skrevet Juni 14, 2015 Skrevet Juni 14, 2015 Om det er stasjonsvogn så er det vel likedan som på e39 og e61. Ledningsbrudd i hengslene på begge sider.
SweetBMW Skrevet Juni 15, 2015 Skrevet Juni 15, 2015 Grunn modul. Feil på den vil jeg tippe. Mye feil på disse og.
Jon Erik Lofthus Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Skrevet Juni 16, 2015 Hvor befinner den seg? og er den dyr/vanskelig og bytte?
Otis Skrevet Juni 16, 2015 Skrevet Juni 16, 2015 Grunnmodulen mener jeg ligger bak hanskerommet og er egentlig ikke spesielt vanskelig å skifte. Men den må kodes, tror nok du kan kjøpe brukt. Men da kan ingen verksted kode den, da må du ta kontakt med noen her inne, som feks sweetbmw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå