KentiBoy Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Hei Sliter litt med baklyktene på min e36. Har til nå klart å fått liv i høyre bliknlys men resten vil ikke. Har byttet ledningsnett i bagasjerommet, men det hjalp ikke. Først virket også skiltlysa, men de ville heller ikke mer. Dashboard belyslingen går heller ikke på, men ligger å blinker hvis jeg tar på nødblink. Sikringen til parklys ryker idet jeg setter den i. Men alikevell fungerer parklys på høyre side (forran). Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 LCM? Har du prøvd å tatt diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentiBoy Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Skal prøve å ta en diagnose på den i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Det er vel ikke LCM på E36.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Var litt kjapp der, ligger hovedrelê bakom hanskerommet. Sett på det? Har du montert noke elektrisk nylig eller byttet pærer? Kan feks være at pinnene i pæresokkelen er bøyd og går i kvarandre. Siden du har bytta ledningsnett i bagasjerommet rekner eg med du byttet og ledningene som går "gjennom" venstre hengsel og ut til koffertlokk? Kan oppstå brudd i "leddet". Siden sikringen ryker med ein gang så tenker eg kortslutning. Er det kun parklys sikringen som går/er gåen? (Oppstår gjerne ved brudd som nevnt ovenfor) Har ingen hands on erfaring! Håper folk som har kan gje deg eit par tips Endret Juni 16, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå