Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var på tur, hadde kjørt cirka 1 time, alt var vel å bra. Bilen fungerte helt fint. Stopper på en bensinstasjon, fyller tanken helt opp med BENSIN (ja, jeg har sjekket, hehe). Kjører cirka 100meter ut ifra bensinstasjonen og bilen stopper.

Triller inn på en parkeringsplass og prøver å starte igjen. Den starter helt vanlig i 1 sekund så dør den igjen.

Hva kan være problemet?? Fikk på ett apparat å får feilkode på "Rele til bensinpumpe"

Jeg har sjekket,

Sikringene, de i hanskerommet og under panseret. Finner ingen feil

Alle releer som har noe med bensinpumpen å gjøre.

Pumpen gir 4+ bar? Har forstått at dette er riktig.

Kan den gi for liten mengde?

Gir disse bilene feilmeldinger på dyser? Drivstoff regulator?

Hjelp! :(

Skrevet

Nei, er nok ikke det.

Har koblet fra LMM og nå starter den. Har fått motorlys nå men fikk den ihvertfall hjem.

Den dør med engang jeg kobler denne til igjen. Hvorfor er det ikke feilkode på den?

Noen som har LMM tilsalgs?

Skrevet (endret)

Ville tatt diagnose ivertfall! 
Sjå om du får tatt den. I verste fall visst du vil kjøpe LMM så ser du om du får tid til diagnose i ventetiden.
Har ikkje hørt om biler som stopper pga defekt LMM

Endret av Sammyen
Skrevet

Er ikke nødvendigvis lmm som er defekt. Men ved å koble fra den går motoren på std verdier. Diagnose er nødvendig.

Kan like gjerne være kam eller veiv sensor. Men det releet du hadde feil på ville jeg byttet.

Skrevet

Fant ingenting på diagnosen, har bestilt LMM og krysser fingrene :-/ har byttet alle relene og feilen er der fortsatt.. pumpen virker jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...