Keviiin93 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Lurer litt på pris antydning på denne? 100 % rustfri, ingen jalla løsning, mye nye deler med kvitteringer. Har dessverre ikke service hefte da forrige eier rotet det bort under import til norge. Men har kvitteringer så langt tilbake som til 2008. Har 2 fulle permer. Alt av orginal deler ligger på verksted surrer rundt i bobleplast. Da snakker vi alt fra fanger til orginale skiltlys. Ingen bulker eller betydlige riper i lakken. De få vaske ripene som er på den blir borte snart med litt hjelp av mr.polish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 Fått full led pakke til bilen i posten nå. Vil egentlig ikke ha led inni bilen, syntes orginalt er mer classy. Så blir bare skilt plata og kanskje i dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Ikke så mye oppdateringer atm. Har bestilt soting, helt fram. Skjer forhåpentligvis denne uka:) Gleder meg, så "stealth" looken kommer sakte men sikkert. Fikk prøve en bil shampoo av svogern min i dag. Den fikk fram en syk glans i bilen. Anbefales:) Kjøpt på Bauhaus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Byttet led pærer i grøftelys fra de jeg kjøpte først til noen jeg fant på den store led tråden. Ikke 100% fornøyd, men mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Da takket turboen for seg gitt, etter 240.000 ville den ikke mer, legger ut bilder etterhvert da bilen står på verksted, fabrikk ny turbo fra Koed er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Kjedelig med turbohavari.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Jau, det er jammen en dyr slite del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Da kom turboen endelig i posten, begynner å bli ganske lei den blodsenka 318is'n jeg kjører rundt i nå. Forhåpentligvis klar til fredag, blir da også oljeskift med nytt filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Blir bra detta kevin! bytte turbo selv? si ifra om du trenger selskap/et par ekstra hender da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 Turboen ble bytta på verksted Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 (endret) . Endret August 28, 2015 av Keviiin93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Skjønner! Bra bilen er friskmeldt og på veien igjen Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 28, 2015 Forfatter Share Skrevet August 28, 2015 Fikk tatt noen bilder av den gamle turboen, var helt skakk kjørt. Slakk overalt trim.D4A9C3EA-3A10-4A60-B2E8-1FF860BF63BA.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Blitt lite oppgraderinger den siste tiden pga turbo ras, men det kommer etterhvert. Olje og filter bytte i dag. Silet igjennom dem gamle oljen for å se etter spon, (deler av turbinen) men så veldig bra ut. Olje : Castrol Edge 5w30 Filter type: orginalt fra bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Har også hjulpet en kompis (næssen) litt i helgen med å montere kompressor i sin gamle ratlook e28 med m50 motor. Noe trangt men veldig artig når han fikk bilen på veien. amatørsveising fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå