Næssen Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Flink til å dokumentere du Kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Haha, noen må jo være det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Da kom service inspection i posten. Genial:) 140kr på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 følger med her! girkassa jeg skulle ønske jeg hadde selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Sant skal sies at det hadde vært greit med automat, men har en e34 530ia, så det får holde, ålreit med manuell kasse i denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Tøff bil, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Har nå hatt bilen hos Vestfold Chip Tuning i Holmestrand og fått litt ekstra liv i 530'n. Bilen skal nå ha 230hk og 490nm ca, med Stage 1 Software. Merket stor forskjell, de anbefales! De er stasjonert i Holmestrand så om det oppstår problemer er de veldig hjelpsomme å rimelige:) Merket at hardykobling og opphengslager til mellom akselen ikke likte de ekstra kreftene så de blir byttet fortløpende, må bare få tak i kjøre ramper:) Endret November 3, 2015 av Keviiin93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 manuel da kan du vel hente ut en del mere? stor pris forskjell på hoppa? eller er bare stage 1 softvare oppdatering?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Kan hente mye ut av den kassa der, men jeg ville bare ha det lille ekstra da dette bare er pendle/bruksbil. Har leke bil og:) Husker ikke helt hva det kom på og effekt. Men mener effekten ble 245-50hk 530nm. Ikke 100% sikker men noe i den klassen. Prisen lå på 4-5k. Tror det var 4000kr. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 For min del holder 230hk og 490 forløpig, bilen har gått 240.000k nå så vil egentlig ikke tyne motoren mer enn nødvendig, nå drar jeg aldri motoren over 4000rpm da kurva gir seg på 3800. Men jeg liker å være på den sikre siden. 0-100 på 6-6,5sek og forbruk på 0,53 på mila, kan ikke klage på det. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Ikke så veldig mange oppdateringer i det siste. Bilen har stått vinterlagret frem til nå. (ble påkjørt med i vinterbilen så måtte ta ut denne) blir underspylt 2-3 ganger i uka nå, jævla salt.. Men nå er det tid for service igjen snart så har bestilt: -Motorfester -Girkasse fester -Hardykobling -Opphengslager -servicekit med luftfilter, pollen filter og ac Filter har kjørt 10.000 siden oljeskift i august så blir snart nytt oljeskift og:) legger med noen bilder fra vasking før bilem ble tatt i bruk nå for en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 hvor i vestfold holder du til egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Januar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2017 Sande:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Januar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2017 Da er tiden inne for ny service igjen. bestilt: - olje filter - olje - veivhusventilasjons filter - diesel filter så falt jeg for fristelsen, downpipe Decat er bestilt, så blir 2,5" strakt med en liten lyd demper helt bakerst. bilen har stage 1 tuning nå, men har fått pris på stage to pluss launch control. Det kan bli artig😬 IMG_1374.BMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 Ja, nå kan det bli skikkelig stas Hadde AC-S tuning kit i en 530d med automat jeg hadde, noe som var voldsomt effektivt og ga smaken på mer power, men turte ikke det med den GM-kassa den gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå