Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2015 Skrevet Juni 20, 2015 Hallo Har fulgt innstruksene som fulgte coiloverne, der ser det ut som at jeg skal beholde fjærsetet, men den nye fjæra sklir IKKE nedi. Oppe skulle jeg fjærne gummien fullstendig.Kanskje jeg må bytte nede med oppe?
Espen Aass Skrevet Juni 20, 2015 Skrevet Juni 20, 2015 Nå kjenner ikke jeg til E46, men dette ser ikke riktig ut. Hvilke merke er dette?
Thundercoil Skrevet Juni 20, 2015 Skrevet Juni 20, 2015 Ene gummien skal vekk. På justeringskoppen skal det være limt et gummilag i bunn, og det skal liksom erstatte den ene originale.
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Skrevet Juni 20, 2015 Justeringskrua skal være på toppen. Byttet om oppe og nede, gummi i bunn nå men ingenting på toppen. Får se hvordan det går etter litt kjøring....
Slavearbeider'n Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Skrevet Juni 20, 2015 Nå kjenner ikke jeg til E46, men dette ser ikke riktig ut. Hvilke merke er dette? Merket er Vmaxx extreme
Thundercoil Skrevet Juni 21, 2015 Skrevet Juni 21, 2015 Justeringskrua skal være på toppen. Byttet om oppe og nede, gummi i bunn nå men ingenting på toppen. Får se hvordan det går etter litt kjøring....Høres riktig ut nå Det er ikke sikkert alle kitene har gummi oppe og nede og da må du vel kjøre uten. Går sikkert fint Hvis du ikke har hørt ulyder/knirk til nå... Her kan du se på justeringskoppene at de har en gummipakning limt på i bunn:
Slavearbeider'n Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Skrevet Juni 21, 2015 Høres riktig ut nå Det er ikke sikkert alle kitene har gummi oppe og nede og da må du vel kjøre uten. Går sikkert fint Hvis du ikke har hørt ulyder/knirk til nå... Her kan du se på justeringskoppene at de har en gummipakning limt på i bunn: images.jpeg På jusreringskoppene mine er det ikke no gummi. Blir metall mot metall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå