Espen Aass Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Noen bilder fra dagens Car & Coffee på Spiralen i Drammen. 7 stk BMW E31. Krika og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Den turkis/grønne så jeg i Drammen når jeg var på vei til rudskogen! veldig fin bil Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Den turkis/grønne så jeg i Drammen når jeg var på vei til rudskogen! veldig fin bil Takk! Samboeren og min sin. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Takk! Samboeren og min sin. Ja ser nå også at dere er bosatt i Drammen! Hyggelig og møte andre fra forumet som bor samme sted Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Fantastiske biler Imponerende at dere fikk samla to E31 Alpina også, ikke dårlig med tanke på hvor sjeldene disse er En dag, om ikke alt for mange år skal jeg også ha E31. Har fått så sansen for disse bilene de siste åra Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Neste Car & Coffee for BMW E31 blir på Sjøflyhavna ved Fornebu 9 august. Så har dere tid og lyst, er det bare og komme. Sjekk BMW E31 Car & Coffee på Facebook for info. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Tar meg gjerne turen om jeg får tid til det Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Neste BMW E31 Car & Coffee er på Frognerseteren 30 august kl. 12:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå