Joachim S Hamar Skrevet Juni 29, 2015 Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Hei tenkte å legge ut et par bilder av e30'n jeg driver å pusser opp. Akk nå driver det en oppretter på bilen som bytter kanaler, innerskjermer, bakskjermer, bakplate. Front ramma som lykta å div henger i har jeg bytta selv. Tar også rusta mens oppretter bytter plate deler. Kommer med planer senere. Endret April 28, 2019 av Joachim S Hamar
Joachim S Hamar Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Skrevet Juli 7, 2015 Takk for det. Han ble ferdig i helga, så nå mangler jeg litt rustsveising å Sandblåsing. Mye sliping av sveise punkter så er den klar for lakk både inni å uttapå. Samt en dag til med skraping å tectyl å drit under så er den klar for lakk der å [emoji4]
Joachim S Hamar Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 Hva har du gjort med Rennsport hjula? hva jeg har gjort med di? ikke stort annet en å demontere enda vis det var det du tenkte på? Blir frontmontert senter på de for å få noe ikke alle har
Joachim S Hamar Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Du har ikke vurdert å skaffe breiere kanter da? jo skal ha breiere kanter å muligens smalere tønner for å gå klar av demper. Har ikke bestilt noe enda da jeg vil bli ferdig med bilen under så jeg får målt nøyaktig. Håper bare jeg får solgt e90'n min snart så jeg får handla ett lass med deler. Driver med rustsveising om dagen så er straks klar for lakk under Endret Juli 18, 2015 av Joachim S Hamar
Maggi93 Skrevet Juli 18, 2015 Skrevet Juli 18, 2015 Kult! Spent på å se hvordan det blir med frontmontert senter Hvordan farge blir det på senteret?
Joachim S Hamar Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 Kult! Spent på å se hvordan det blir med frontmontert senter Hvordan farge blir det på senteret? Ikke helt sikker enda. Ja veldig spent selv, er jo ikke værre en å gjøre det om igjen skulle det bli rart
Joachim S Hamar Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Skrevet Juli 27, 2015 Noen fremgang her? gjort litt rustsveising eneste. Er på ferie nå, men reiser hjem imårra, så da får jeg få gjort litt [emoji4]
Joachim S Hamar Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Skrevet Juli 31, 2015 Ser ut til at det blir litt endring i planene. Får få sendt en søknad en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå