Joachim S Hamar Skrevet August 15, 2015 Forfatter Skrevet August 15, 2015 (endret) Får legge ut no bilder for å vise at det skjer litt vertfall. Såsi aldri sveisa før men jeg håper det er godkjent Endret August 15, 2015 av Joachim S Hamar
Joachim S Hamar Skrevet September 1, 2015 Forfatter Skrevet September 1, 2015 Noen som har nederste del av frontrute ramma evt helle ramma? Helst ny. Er utgått vare. Prøvde også å få taki fjør holderene som er sveiset i karrosseriet bak men det var ikke mulig å få taki. Så fikk taki et par relativt bra som jeg jeg fikk borret av å sandblåst
Joachim S Hamar Skrevet September 4, 2015 Forfatter Skrevet September 4, 2015 Kjøpte også vinterbil her om dagen som det grovt sett bare sto blokk å topp i. Monterte sammen men ville ikke starte da jeg ikke har no peiling på å stille inn diesel pumpe. Så får se om jeg får et verksted til å stille den inn eller selger bilen. Samt et sett til med felger til e30'n
Maggi93 Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Skal du bygge om til 5-bolt understell i og med at du har kjøpt 2 sett med 5x120 felger?
Joachim S Hamar Skrevet September 15, 2015 Forfatter Skrevet September 15, 2015 Skal du bygge om til 5-bolt understell i og med at du har kjøpt 2 sett med 5x120 felger?[emoji4] jepp. Har kjøpt helt ny m3 e36 3.2l forstilling, samt compact bakstilling. Så får det bli m3 e30 understell senere
Maggi93 Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 Hvorfor gå fra E36 M3 bremser til E30 M3?
Joachim S Hamar Skrevet September 15, 2015 Forfatter Skrevet September 15, 2015 Hvorfor gå fra E36 M3 bremser til E30 M3? [emoji4] Blir e36 m3 bremser om det blir m3 e30 forstilling å. Men grunnen til at jeg vil ha m3 forstilling å ikke e36 m3 er på grunn av geometrien. Men dette blir nok gjort etter bilen er ferdig. Har igjen MASSE påkost før det
Pyrox Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 Ser bra ut Naturtalent hvis det er en av de første gangene du har sveist
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 Ser bra ut Naturtalent hvis det er en av de første gangene du har sveist takk for det. Når det skal sies er det ikke alle jeg er like heldig med. Men bare det blir bra å tett er jeg fornøyd. Resultatet blir jo det samme når det slipes ned
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) Bare en liten skriftlig update her. Ga opp motoren i e36'n så bytta motor i den forrige helg, så nå venter jeg bare på time på verksted for å få justert diesel pumpa da den går høyt på tomgang. Sveisa ferdig siste hjørnet i e30'n i helga. Så det som står for tur nå er batteri brønn, fjør holdera og nederste del av frontruteramma. Så er det litt mer sliping å skraping så er den klar for lakk. Skrik ut om noen har en frontrute ramme liggende, da den er utgått hos bmw. Kan til nød gå bra med en som er kappet ut av bil om den er i bra stand å jeg ikke får taki ny Endret Oktober 5, 2015 av Joachim S Hamar
RF91 Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Om du skal kappa vekk biten av frontruteramma som rammenr står på må du snakka med BT før du i det heile VURDERA å plukka opp vinkelsliparen. Dei er ikkje so glade i kapp og sveis rundt rammenummeret
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Om du skal kappa vekk biten av frontruteramma som rammenr står på må du snakka med BT før du i det heile VURDERA å plukka opp vinkelsliparen. Dei er ikkje so glade i kapp og sveis rundt rammenummeret nei veit det. Skal på bt å slå inn nytt nr når bilen er lakkert under RF91 reagerte på dette 1
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) update? venter på sveisegass som aldri kommer å blir noen lange dager på jobb, da vi har et litt spesielt prosjekt der, med sprinkler anlegg i en stavkirke som er snart 800 år gammal. Jobba 18 timer igår så blir ikke mye tid til bilen Endret Oktober 22, 2015 av Joachim S Hamar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå